Lidmaatschap 2016

Leuk dat je geïnteresseerd bent in wielervereniging VeloVrienden! In onze informatiebrochure lees je iets over de vereniging en krijg je antwoorden op vragen die op dit moment mogelijk leven. Wil je daarna lid worden, kun je hieronder meer lezen over de soorten lidmaatschappen.

Wielervereniging VeloVrienden houdt de contributie (extreem) laag voor haar leden, dit om de laagdrempeligheid te waarborgen. Hieronder vind je een overzicht van de lidmaatschappen die wij kennen. Klik op de benaming voor meer uitleg.

Wij kennen de volgende lidmaatschappen: Bedrag Kledingkorting Looptijd
1  KNWU lid   € 40,00   25% 1 jaar
2  NTFU lid   € 46,00   25% 1 jaar
3  KNWU + NTFU lid    € 71,00   25% 1 jaar
4  Donateur    €   5,00 minimaal 2% 1 jaar

Meld je meteen bij ons aan via ons

Aanvraagformulier

Vul het in, onderteken het en stuur het naar het correspondentieadres:

Wielervereniging VeloVrienden
Florijnstraat 7
5237 NG  ‘s-Hertogenbosch

Maak daarna het geld over naar NL18 INGB 0004 2566 38 t.n.v. Wielervereniging VeloVrienden te Zeist, onder vermelding van je naam + het soort lidmaatschap.

Zodra je formulier en het geld binnen is ontvang je van ons een welkomstmailtje en een inlogcode voor de website, zodat je kunt shoppen tegen de juiste korting en kunt rondkijken op ons besloten gedeelte.

niemet

mdkwebdesign